Hotelul Wolf & Taverna Lupilor @ Bran



Situat în imediata apropiere a castelului Bran, Complexul Wolf vă aşteaptă să îi fiţi oaspete în orice perioadă a anului. Amplasarea la numai 150m de DN 73A, face complexul destinaţia ideală atât pentru oaspeţii în tranzit cât şi pentru cei care doresc o vacanţă minunată.
 
Situat la intrarea in Bran, Restaurantul Taverna Lupilor isi intampina oaspetii cu un meniu ce imbina rafinamentul culinar cu gusturile mancarilor traditionale romanesti.

Cei mici se pot juca in voie in spatiu generos special amenajat pentru ei in curtea interioara a restaurantului.

Prima data am vizitat aceasta locatie in perioada 18-20 iulie 2007, cand am participat la un seminar Porsche Romania, stand asadar 2 nopti cazat la hotelul Wolf. Am ramas numai cu amintiri placuta si cu o impresie foarte buna.

Am revenit asadar aici cu familia sambata, 20 iulie 2013, si ne-am simtit minunat. Impreuna cu fiica mea Miruna Ioana si sotia mea, am profitat din plin de minunatul loc de joaca, de aerul curat si de peisajul monumental. Vom reveni cu drag, cu prima ocazie.




Iata mai jos imagini de la sederea mea aici din 2007

Read Users' Comments (0)

0 Response to "Hotelul Wolf & Taverna Lupilor @ Bran"

Trimiteți un comentariu